De TenderAcademy is onderdeel van Tender Services Group.

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u de meestgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan hier contact met ons op, of vraag onze brochure aan voor meer informatie.

Op welke locaties vinden de trainingen plaats?

De modules worden gegeven in Logement aan de Vecht te Breukelen (primaire locatie) en Logement Swaenenvecht te Oud Zuilen.

Is de Fundamental Learning Track verplicht om aan de Essentials te kunnen starten?

Het volgen van het hele curriculum bestaande uit 3 learning tracks, is de meest effectieve manier om een expert te worden op het gebied van tenderen. Iedere deelnemer wordt vooraf gekwalificeerd op basis van een competentiematrix en een interview. De uitkomst hiervan gebruiken wij om een deelnemer in de juiste learning track te plaatsen.

Wat is de uiterste inschrijfdatum?

Uiterlijk 30 dagen voor de startdatum. De startdata vind je hier.

Wie zijn de trainers?

Een overzicht van onze docenten vind je hier.

Ontvang ik een certificaat?

Na het doorlopen van de learning tracks ontvangt iedere deelnemer een bewijs van deelname.

Bevat deze training ook huiswerk?

Ja, alle learning tracks bevatten ook aanvullende opdrachten.

Wat houdt het intakeproces precies in?

Dit bestaat uit een telefonisch interview, en het invullen van een vragenlijst voor een competentiematrix.

Is een Incompany training mogelijk?

Over de mogelijkheden kunt u contact opnemen.

Kan ik ook overnachten op de locatie?

Ja, dat is mogelijk. U kunt hiervoor zelf contact opnemen met de locatie. De kosten hiervoor zijn niet inbegrepen bij de training.

Is het curriculum ook geschikt om meer te leren over B2B Tenders (RFPs etc.)?

Ja, al deze onderdelen worden ook besproken gedurende het curriculum, maar de focus ligt op het inschrijven op overheidsopdrachten.

Voor overige vragen kunt u contact opnemen.

Formulier geladen door Tribe CRM (problemen met het formulier? Bel ons: 070 388 41 39) Tender Services Group